Godmorgon!

Börjar morgonen med den här bilden ;) Glad:D
Hoppas att ni sovit gott, haha :P Jag har iallafall gjort det och (drömde som tur var inte om ''The reef'')*BLINK*
Har ni sett den? Så himla obehaglig:(
Men bra! Den är inte så blodig (om man säger så) men som jag sa.. Extremt obehaglig!! :P
Ha det bäst idag!
Förresten: mitt landställe ligger på Västkusten. Många har frågat, så det där är svaret ;)

Jag ska rätta mig också.. Förlåt att jag skrev om ni var på landet eller bortresta. Såklart kan man vara hemma också.. Det har jag varit några gånger och det är ju jätte mysigt! ;) Tack för din tillsägelse (du vet vem du är ;) ) Det är bra att du säger till om orättvisa! :D
Nu ska jag gå på promenad och sedan in och kanske shoppa lite :P
Pussinutt

Kommentarer
Postat av: Siri

Hej agnes! Din blogg är jätte bra!

Tack för svaret vart det låg, men vart ligger ditt land i västkusten, min morfar har nämligen också landställe på västkusten i smögen!

Kram Siribiri :)

2011-04-18 @ 19:44:55
Postat av: Clara

Vad gullig du är som "ursäktar" det! Alldeles rätt gjort!!!!! :)

2011-04-18 @ 22:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0