Stockholm

Nu e jag hemma :D
Som ni kanske såg på Andou's blogg var hon, paula och chloe på fest hos sara i fredags. Jag satt och snyftade över att jag inte kunde komma. Men jag skulle ju till skåne, och det var viktigt ;) Men det hade varit så kul att hinna med båda! :) I Skåne var det 15 grader varmt och för det mesta var det sol, så det var helt underbart! Åt världens godaste kulglass där också ;) Har ni ätit årets första glass? Vilken är din favorit?
puss o kram
Agii :D
Jag älskar magnum ''strawberry white'' :P
Puss :P

Kommentarer
Postat av: amel

min favorit glass är:

Daim glass!älskar den <3

vilken fin bild på dig! <3

PUSS!

2011-04-04 @ 20:25:33
URL: http://fashionamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0