Bra->sämst

Jag har tänkt på en sak som verkligen är bra men dålig..
Det är att bada.
Det låter ju korsitaket-underbart men det blir mest jobbigt.
För det första är det alltid för varmt så att det kliar över hela kroppen.
Sedan får man panik för att man måste bli kall.
När man ställer sig upp blir man FÖR kall så då måste man sätta sig ner igen,
och då blir man för varm igen!
Jag går upp efter typ 3 minuter, klarar verkligen inte längre.
När man har gått upp får man ont i huvudet!
Det finns inget positivt med att bada, bara att man blir ren och att det är skönt när
man är iskall.
Någon som håller med, eller någon som tycker precis tvärtom?
Badkar för er som inte orkar kliva ur sängen
Badkar för er som diggar mode och skor!
Badkar för dig som är i lite mindre storlek! :D <3

Kommentarer
Postat av: Hej!

2011-01-26 @ 22:19:59
Postat av: Hej!

Du är seriöst allt för rolig du haha! Jag har aldrig tänkt på det förut men ja, du har alldeles rätt! Kan inte du lägga upp en videoblogg på dig när du sjunger, du verkar vara så duktig!

Mvh Milia



Godnatt!

2011-01-26 @ 22:21:29
Postat av: Andou

Agnes ääääger på att sjunga :-)

2011-01-26 @ 22:42:45
URL: http://andou.blogg.se/
Postat av: Allie

Jag håller både mig dig agnes och andou! <3

2011-01-27 @ 16:16:51
URL: http://lifeofallie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0