IBIZA-Ett STORT inlägg

Varje år i hela mitt liv har min familj åkt till Ibiza.
En ö som tillhör Spanien, ligger brevid Mallorca.
Det är en känd party-ö.

Nu kommer måånga bilder som jag tog när jag var där i höstas..
(det är dålig bildkvalite för att bilderna är tagna på min iphone.'




Utsiktsbilder från hotellet.

Poolen på hotellet

Underbar alkoholfri drink

På stranden, otroligt varmt för att vara i Oktober


Söt blombucket på favvorestaurangen

Underbaraste vongole

Hemsk bild men aja..

Hur tufft träd!?

Underbar Fransk Bulldog i nån butik ;)

xx, Agnes


Kommentarer
Postat av: kusin molly

Hej Agnes kan du skriva på din blogg att jag behöver

fler blogg läsare på min blogg.För annars måste jag lägga ner min blogg.puss och kram kusin Molly

2011-06-02 @ 12:04:15
URL: http://mollymelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0