Min uppochner dag!

Hejhopp skogstroll och knasbollar!
Idag har jag haft värsta KORS-I-TAKET dagen!
1. Jag har precis kommit in i skolan och ska lämna mina jumpa-kläder
på en krok.
2. Mimmi kommer med ett par skridskor på ryggen.
3. Jag frågar -Det var väl förra veckan ni åkte skridskor? (jag var sjuk)
4. Mimmi svarar -Jo, men vi ska åka en gång i veckan nu.
5. Jag ropar -Mamma!!
6. Får panik.
7. Lisa kommer till räddning och jag får låna hennes skridskor.
8. Jag blir asglad!
9. Jumpaläraren säger att man måsta ha en hjälm för att gå ut på isen.
10. Lisa hade ingen hjälm.
11. Jag ber att få låna en av skoklan, men alla var redan utlånade.
12. Jag får brakpanik.
13. Patricias storasyster har en hjälm jag får låna.
14. Hon kommer inte, jag frå kors-i-taket panik.
15. Går ledsamt mot östermalms ip (skridskohall)
16. Beata ser det ledsna fejset på mig och springer hem till sig och hämtar en hjälm.
17. Jag blir PANIKGLAD! (Beata du är världens bästa och mest omtänksamma kompisen jag har)
-I LOVE YOU<3 :D
18. Det blir kaos på isen.
19. Jag tappar vanten (orkar inte leta, men fryser som ***)
20. Hittar vanten på en bänk!
Asså jag har haft värsta dan. Saker vänder verkligen. Men när jag finns blir allting bra:D

Såhär åker jag!

Tomten och jag håller ihop.

 

 

 

Förresten, shit vad jag känner för att åta den där hamburgaren. Min mage är som en                                                                      tom säck. Oj, det är verkligen en tom säck, jag menar även jag har väl en magsäck?!

 

 

 

 

Glöm inte bubbelstunden! Klicka på bilden så kommer ni dit;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0