2 saker

Heej knasbollar! :D
nu är jag på IBIZA!! :D Helt underbart 30 grader (i skuggan) och sooool!! Badar i vår pool typ 20 gånger per dag och har det bara super härligt! Jag längtar verkligen efter kompisarna, jag längtar helt enkelt efter människor, asså vilka människor som helst ;) Asså, här har jag ju mamma och pappa.. Men jag menar människor i min ålder, gärna såna jag inte känner..
Men på måndag kommer Louise och en vecka efter det kommer mina kusiner och efter det mina andra kusiner :D
Så lite fullt upp blir det allt!

Det andra är : Kolla vilken najsig design jag har fått!
Gjord av: Victoria Lindbäck (har inte fått reda på om hon har nån blogg)
Poolen just nu ;)

 


Kommentarer
Postat av: Victoria

Kul att du gillar designen! :)

2011-07-20 @ 11:38:11
URL: http://victorialindback.blogg.se/
Postat av: Tiara<3

frågestund i bloggen nu! skulle bli såå glad om jag fick en fråga ifrån dig!

2011-07-20 @ 11:58:42
URL: http://choosetiara.blogg.se/
Postat av: Maria

Hur sätter man in en header och bakrundsfärg på blogg.se??

Snälla svara i ett inlägg!

Kram

Ps. Din blogg ÄGERRR!!! XD D.s

2011-07-20 @ 11:58:55
Postat av: kusin mollan

Hej agnes!!!

Kan du skriva på ett inläg att jag vill ha fler tittare på min blogg . och att jag kommer att skriva varje dag och engagera mig lite mer puss kusin mollan

2011-07-22 @ 13:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0