Finns inga ord

Kära bloggläsare!
Bloggningen har inte blivit så bra eftersom att jag har tänkt. Jag har tänkt så mycket på allt som hänt de senaste dagarna.
Det är ingen ide att jag beskriver något. Inga ord räcker till.
Jag förstår inte att sådant här kan få existera, men det är klart att allting kan hända.
Jag sörjer alla människor trots att jag inte vet vilka de är eller hur de var. Hoppas verkligen att de får ett underbart liv uppe i det vita fluffiga och att gud och alla änglar tar väl hand om dem.
Hoppas att alla kan skicka upp en bön till en liten ängel som flyger omkring ovanför oss, som i sin tur kan ge den till alla människor, eller som kanske nu också är änglar.

*Snälla ni, tänk inte ''Shit, tänk om jag hade verit där. vad läskigt''. Tänk på det som faktiskt har hänt, tänk på de som faktiskt varit med om detta. Tänk på de som mördats. Tänk inte på er själva. Tänk längre. Bortanför de vanliga tankarna. Tänk som universum. Det finns inget slut, det finns inget slut på någon människa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0