Landet

Förlåt för dålig uppdatering igår, men jag ville verkligen vila upp mig + att jag blev besatt av att läsa mina nya bäcker ;)
9 böcker köpte jag :P Jag vet inte om det räcker till sommaren, har redan läst ut en och är på hälften av den andra boken. Men jag får antagligen köpa några fler, nu när vi åker till landet. Vi ska åka in till Götet nån dag och shoppa lite ;)
Jag ville höra av mig nu på morgonen och berätta att jag kommer åka bil hela eftermiddagen, så det blir lite sms-inlägg bara. Ni vet, det finns inget internet i bilen :P
Jag måste rekommendera 2 böcker. ''14 december'' och den här boken:
''Att kyssa eller inte kyssa Jake Matthews'' KÖRTELFEBER, haha, skämta :D Men jag läser den nu, och den äger verkligen!! Perfekt strand-läsnings-bok ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0