Problem

Godmorgon sötisar!
Tyvärr måste jag berätta om 2 problem nu..
Det första kanske ni redan har upptäckt. Min header har försvunnit :(
Jag vet inte varför, men har kontaktat victorialindback.blogg.se som gjorde min snygga design och hoppas på ett svar så fort som möjligt!
Det andra problemet är att datorn plötsligt inte vill ladda upp bilder till blogg.se
Jag ska försöka maila bilderna till en annan dator och se om den kan ladda upp bilderna.
Jag rekommenderar den här solkrämen för er som har bränt er någonstans.
Om man använder denna solkräm bränns man inte alls på det stället, men samtidigt blir man ändå brun.
Men jag använder den inte över hela kroppen, där använder jag 15/30. Men kom ihåg att alltid använda solkräm och använd absolut inte sololja. Att kleta på sig sololja är ungefär samma sak som att skrika
''jag vill ha hudcancer!''
Så den här solkrämen rekommenderas för ställen som är extra känsliga på er, eller där ni har blivit röda eller rosa. Den heter ju ''Pink bits''
Pussinutt ;)

Kommentarer
Postat av: cv service

If you need such strong protection- it's your choice!

2011-10-25 @ 15:05:06
URL: http://cv-writing-services.org.uk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0