Söndag

Godmorgon sötisar! :D
Om en stund åker jag till Falsterbo (skåne) Jag ska på min kompis förälders fest så jag ska fixa mig strax :)
Jag kommer inte alls ha lika stor tillgång till dator, men jag kommer mobilblogga en hel del och ibland kanske jag kommer åt mammas dator.. Fattar inte att jag glömde min egen :( Men nog om det, vill bara att ni förstår att det kommer vara mest mobilinlägg.
Jag tänkte svara på era frågor i ett inlägg innan jag åker, men sen mobilbloggar jag ;)
Det var det jag ville säga, + att ni ska ha en toppendag ;)
Pussinutt :love:

Gulligt skal :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hejsan, jag undrar bara om du vet vart man kan köpa sånna där skal för det var riktigt gulligt och jag skulle vilja ha ett sånt ^^ tacksam för svar

2011-12-03 @ 11:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0