Svar på frågor

Ligger ditt sommarställe i kullavik, malevik, särö, hovås?
Känner du familjen kanold?
Brukar su ofta handla på kanolds?
Svar: Jag vet faktiskt inte :(
Nej, jag tror inte att jag känner dom, och nej tyvärr.. Bor ju i Stockholm och vi åker inte in till Götet så jätteofta. Men det verkar som om du känner dom eller nåt..? ;)

shit vad naaaaaajs
får jag följa med!!
Svar: Absolut, hoppa in i min resväska vetja :D

Kommer du vara borta från skolan något eller hinner du hem innan skolstarten?
Varför ska din läxhjälp komma?
Ha det så skönt på Ibiza!
Svar: Näpp, jag hinner hem! Tror nästan en hel vecka innan skolan startar ;)
Jag räknar inte Louise som nån tråkig läxhjälp utan som en kompis som jag har jättekul med och jag ville bara att hon skulle följa med. Vi hyr ett stort hus då, så då kan man ju fylla upp med både nära och kära :) Och nej, jag ska inte göra läxor, för jag har inga.
Tack, ha det så skönt på ditt sommarlov ;)


Du som ör Anonym och frågade om kanolds. Jag upptäckte nu att de är Kanolds som gör Gräddkolorna, jag är ett fan kan jag säga :P

Kommentarer
Postat av: ellen

kan du inte visa lite bilder från när du var på ibiza?

2011-07-09 @ 21:04:38
URL: http://ellendahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0