Svar på frågor

Hur sminkar du dig?
Svar: Jag börjar med concealer (clinique) under ögonen. Sedan tar jag solpuder på kinderna, näsan, pannan och på hakan (BareMinerals/MAC). Sedan böjer jag ögonfransarna och tar på mascara (BareMinerals) Så enkelt är det ;)
Vad heter du på instagram?
Svar: Jag vill tyvärr inte ge ut det :( Jag tar bara bilder för mig själv..

Vart köpte du din keps?
Svar: Jag köpte min keps på InterSport ;)

Hej! jag undrar en sak.
Plattar du håret? om ja, vad använder du för värme skydd? och plattar du det varje dag?
Och asså, mitt hår är slitet pga att jag har plattat de så mkt :/ tkr du att jag ska sluta platta det eller finns det något bra värmeskydd som gör att det inte sliter? Vill verkligen ha svar kram! :) <3
Svar: Hej! Jag plattar egentligen inte håret mycket alls, eftersom att mitt är är naturligt platt. Jag plattar oftast bara luggen om den har lagt sig lite konstigt..
Min platttång kommer från GHD (den äger) och när jag köpte den, köpte jag ockå ett värmeskydd som verkligen funkar bra! Det doftar också jättegott ;)
Jag tycker nog att du ska sluta platta håret så ofta, men när du känner att du vill vara extra fin kan du ju använda värmeskyddet och platta håret. Men jag är säker på att du är finast som du är ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska man gå in på för att se dina videos som du gjort? :D

2011-07-02 @ 19:10:07
Postat av: Victoria Frånstedt

Älskar din sminkstil för att det är inte överdrivet, så när du inte har det ser du ändå söt ut!

2011-07-02 @ 23:59:59
URL: http://vickyfsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0