Tillbaka från doktorn

Nu är jag tillbaka från doktorn. Det gick bra, och vi tror inte att det var så farligt..
I bästa fall så är det bara en så kallad ''bonde fluss'' som går över efter ett tag och i värsta fall är det körtelfeber :( Men får verkligen hoppas på att det inte är det, för då kommer jag behöva ta det väldigt lugnt under en lång tid, eftersom att det är ett virus, och då hjälper ju inte penicillin.
Doktorn sa att jag hade riktigt najsiga öron, haha! Pga att jag aldrig har haft öroninflammation.
Nu ska jag och mamma strax gå och köpa massa böcker inför sommaren, för det behöver man verkligen ;)
Ha det bäst idag, så hörs vi såklart:)
Haha, ser lite tufft ut va??! ;)

Kommentarer
Postat av: Stella

körtelfeber kan smittas via att man kysser! Vart har du hållit hus agnes? haha ;)

2011-07-04 @ 21:26:25
Postat av: Emma Öholm

Vill du fortfarande ha en ny design?

Jag gör gratis designer, bara att mejla!

Kram <3

2011-07-04 @ 23:53:07
URL: http://emmaoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0