Tips

Godmorgon alla solstrålar! :D
Nu ska jag fixa till mig lite för att gå ut med Florrie på långpromenad och sen träffa någon/några kompis/kompisar ;)
Det ser ut att bli fint väder idag ;) HÄRLIGT!!
Tipset:
Det här köpte jag från MAC för några dager sen. Jag skulle köpa ett solpuder, och en borste till det. Expediten rekommenderade då en slags rengörings-vätska att rengöra borsten med.
Jag har ju berättat för er i ett tidigare inlägg hur viktigt det verkligen är att hålla efter sitt smink, tvätta och byta ut.
Man häller ut vätskan på en bit papper, sedan pressar du borsten mot pappret och gör cirklar med den. Vätskan dödar alla bakterier ;) Men du ska fortfarande tvätta borsten med shampoo och balsam en gång i veckan!

Gillar ni när jag ger tips? Ska jag fortsätta? :love:

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det e super kul när du ger tips!

2011-06-28 @ 10:42:02
Postat av: Mia

Ja fortsätt du!!! :)

2011-06-29 @ 23:30:21
Postat av: Mia

Ja fortsätt du!!! :)

2011-06-29 @ 23:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0