Hej bloggen

Hej alla underbara, inte ''hej bloggen''. Lixom ni är ju människor, inte en död klump som vissa tror :(
Haha, strunt samma ;)
Idag har jag haft fullt upp, tagit spruta och haft fysikprov, hörde att någon annan också hade haft det, hoppas att det gick bra! :D
För min del gick det helt okej, hoppas på ett bra resultat, men jag gjorde mitt bästa iallafall och det är ju bäst ;)
Någon som har tagit röda-hund sprutan?
Jag var nervös men när de tryckte in den började jag skratta, blev så lättad över att den knappt kändes och att jag hade oroat mig så mycket i onödan.
Vissa blev ju såklart skiträdda som Chloe och Ariana som började grina :D
Jag har faktiskt haft en bra dag :) För som belöning för sprutan fick man en pepparkaka (lite sent kanske :P ) och en festis ;) Så kan det gå!
Imorrn ska jag hämta min iPad2, så det blir den bästa belöningen :D
Puss och godnatt!
När jag sök på spruta kom den där rutiga bilden upp :( Jag menar ju en SPRUTA ;) Google fattar noll!
Tummen upp för sprutor just nu! :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej ! aa Jag tror mitt prov gick helt okej men vår No lärare känner säg misslyckad om någon har fått många rätt erkänn skummis ! ;o <3

2011-03-25 @ 17:43:30
URL: http://lisaslove.blogg.se/
Postat av: Milia

Haha, kul att det gick så bra! Vad tråkigt att de började gråta men det var nog inte så farligt haha.



Ha det så bra!



Kram Milia

2011-03-25 @ 19:28:01
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: E M I L I A

hatar sprutor :D

Fin blogg :)

2011-04-10 @ 12:47:58
URL: http://idafridaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0