Litet spa!

Nu blir det på med ansiktsmasken och ner i badet, nu blir det hemmaspa:D
Väldigt underbart efter att jag har pluggat hela dagen, men det är religion och det är ju väldigt intressant ;)
Tack för att ni är så underbara och skriver så underbara saker till mig, jag blir verkligen suuuuperglad!! :D
Hoppas verkligen att ni förstår det :)
STORT tack till TIARA PETERSEN som skrev en helt fantastiskt vacker dikt till mig! :D Det betyder så mycket, och DU betyder så mycket för mig Tiara!! ;)
Här dikten, hur vacker?! ;) :
:D
Jag har skrivit en liten dikt till dig i födelsedags present!
det finns en blomma, vit som snö, kan ej vissna, kan ej dö,
dess namn känner du nog igen, trofast vänskap heter den<3
Grattis Agnes i efterskott, om jag kunde skulle jag ge dig ett slott, även om du inte är min vän eller känner mig så betyder du mycket för mig,
Så se till att ha en jättebra födelsedag,,,,
För här finns jag mållös och svag<3

///tiara

Kommentarer
Postat av: Julia

Första dikten har inte hon kommit på, den har funnits jättelänge. Men fin är den iaf. :)

2011-03-13 @ 19:38:14
Postat av: Julia

Första dikten har inte hon kommit på, den har funnits jättelänge. Men fin är den iaf. :)

2011-03-13 @ 19:42:39
Postat av: SaRa

jag gav dig tio rosor och sa:

vår vänskap kommer dö när den sista rosen vissnar.

du sa: men jag vill inte att våran vänskap ska dö.:(

jag sa: ta det lugnt, den sista rosen är av gjord av plast. du log.

fast du och jag inte är vänner ville jag skriva den till dig:D

2011-03-13 @ 20:28:51
Postat av: Milia

Haha, vilka fina dikter! Längtar tills du lägger upp presenterna. Ifall du ska ha något religionsprov, lycka till!!!



Ha det BÄST!!!



Kram Milia

2011-03-13 @ 22:26:51
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: Tiara

Hej! Jag är den riktiga Tiara Petersen! Och jag har inte skrivit den där dikten! Vet inte vem! Haha vad lustigt!



Kram TIARA

2012-06-17 @ 16:11:06
URL: http://www.tiaraolivia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0