Macarons

Tjenare knasbollar! :D
Macarons har blivit väldigt populära.. ;)
Är det pga. färgerna och utseendet eller smaken?
Jag själv tycker faktiskt inte om dom :(
Lite synd, för de är ju så söta :)
De enda macronsen jag faktiskt kan äta är dom från Laduree' , där macaronsen uppfanns:) De har hemligt recept, och därför kan ingen kedja göra lika goda macarons som dom ;)
Lite rolig fakta:
I Marie Antoinette filmen har de köpt macarons och andra bakverk från Laduree'.
Vad tycker ni om macarons, vilken är din favoritsmak?? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar macarons och choklad är min favorit! :-)

Men vad fick du i present? Kan du inte lägga upp bilder på det?

Kramisar

2011-03-13 @ 13:54:32
Postat av: Johanna

Jag tycker också bara om Ladurées! Efter man har ätit dom så smakar alla andra bara skit! Min favorit är den med caramel och salt.....deras bakelser är också underbara :)

2011-03-13 @ 14:16:18
Postat av: SaRa

har aldrig smakat på macarons, vet hur dem smakar..:)

2011-03-13 @ 14:56:16
Postat av: Rebecca

Jag håller med, svenska smakar (ursäkta mig) SKITÄCKLIGT! Haha,det är verkligen bara Ladurées som är goda och dem är ljuvliga! PUSS

2011-03-13 @ 15:24:03
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0