Katastrofal morgon

Godmorgon alla underbara :D Tror inte att många är uppe nu... Klockan är ju kvart över 6!!
Jag har ju som sagt idrottsdag idag och tänkte gå upp en halvtimme tidigare än vanligt ;)
När jag vaknar på morgonen går jag upp och märker att klockan är 10 över 7. Tiden går och jag klär på mig..
Klocken är då 20 i 7 och jag ska möta Paula kvart i 7!!
Jag springer in och skriker till pappa att han ska gå upp. När det tillslut visar sig att klockan var 20 i 5!
Jag hade gått upp 10 över 4 på natten :( Hahaah :D Herregud vad hetsigt.. *BLINK* ;)
Ha det bäst idag!
Pussinutt :love:
Jag hoppar så fint och verkligen i takt med kameran ;)

Kommentarer
Postat av: elfrida

Vad jobbigt...

Men det lät ganska roligt...=)

2011-05-24 @ 21:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0