Klädsim

Hejhopp alla knasbollar ;)
Förlåt för ganska sugug uppdatering men jag har haft så mycket att göra :(
Iallafall var vi på badhuset idag och hade klädsim och livräddning, jättekul :D
Men det är riktigt tungt med kläderna :P Men det är verkligen bra att kunna ;) Det värsta var att vi skulle sätta på oss de blöta kläderna igen efter ett tag, inte mysigt!!
Har ni simmat klädsim nån gång? Gillar du det ?

+

P.S. Nej jag har inte färgat eller tonat håret :P Men jag håller med om att det såg ut som det på bilden ;)

Pussinutt :love:



Kommentarer
Postat av: Anonym

går du och chloe på privatskola?? :)

2011-05-04 @ 16:37:41
Postat av: Ebba

går du och chloe på privatskola?

2011-05-04 @ 16:38:30
URL: http://fashionmylife.devote.se
Postat av: Per

Klädsim är helskoj, jag älskar att bada med kläderna

på, gjorde det ofta förut.



Prova mer vetja!

2012-03-21 @ 04:26:53
URL: http://kladsim.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0