Hemma idag och osminkad

Tjenare alla glada! :D
Som ni såg igår fick jag nån slags panik-sak :P Jag är hemma idag och har ont i huvudet, men det blir bättre och bättre, så jag kommer kunna gå till skolan imorrn.. Yippie, har faktiskt längtat ;) Det är så himla tråkigt att vara hemma :(
Nu har jag kollat på Disney Channel hela dagen och sitter ganska fräsch och nyduschad och bloggar lite :)
Känns härligt!
Imorrn är det : Friday, Friday, Friday! :love:

Så här ser jag ut osminkad ;)
Pussinuttt ;) :love:

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättesöt utan smink!

2011-04-28 @ 20:51:42
Postat av: amanda

Hej agii!

Du är jättesöt utan smink! Tyckte din acne skinnajcka var jättefin och tänkte köpa en likadan (liknande), skulle vilja veta i vilken acne butik du köpte den och vad den kostade! Skulle vara jättesnällt om du kunde "berätta" lite om den. men det räcker emd att du svarar på mina frågor. Skulle verkligen vara superdupermegasnällt, det är ju bra att veta.

Tack så mycket för världens bästa blogg! Love it<3

pussar och kramar amanda <3

2011-04-28 @ 21:06:21
URL: http://amandasarkiv.blogg.se/
Postat av: Natasha

Du är ju skiitsööt utan smink :D

2011-04-29 @ 14:56:29
URL: http://bynatti.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0