Svar på frågor

Hej älskar din blogg! Du verkar så himla rolig och så :P :D 
När du ska typ redovisa eller så i din skola eller typ hålla ett föredrag framför klassen brukar du va nervös då? 
När du är med andou eller chloe va brukar ni göra då?
kan du lägga upp massa bilder på dig andou och chloe?
puss! <3
Svar: Tack! Vad glad jag blir :D
När jag redovisar i skolan så brukar jag faktiskt inte alls vara speciellt nervös. Jag blir nervös inför betyget :P
Men jag är nervös innan jag ska uppträda, särskilt med piano :( Ganska jobbigt, men det är bara att bita ihop och fixa det. Sen känner man sig superglad efteråt
Puss på dig :love: :D

Hej! Jag har nyss börjat läsa din blogg och jag gillar den! :D Men hur gammal är du ? :)
Svar: Hej :D
Vad kul att jag har fått en ny läsare! Tack ;)
Jag är 13 år! :love:

hur gammal är du?
Har du kille?
Har du tappat oskulden?
Bor du på östermalm? Vilken gata isf, jag bor på sibyllegatan :D

Svar: Heej :D
Jag är 13 år
Nej jag har inte pojkvän
Haha, nej! Det har jag verkligen inte :P
Ja det gör jag ;) Men jag vill inte säga vilken gata, vi vandrar ju på internet där alla kan komma åt olämplig information :)
Puss :love:

Vad tränar du för nåt ? ;) du har smala ben tycker jag., (menat positivt !)
Svar: Heej! Tack ;)
Men jag tränar faktiskt inte så mycket på det sättet. Jag dansar 2 gånger i veckan.. :D
Men nu ska jag träna lite mer inför sommaren. Min kropp är byggd så helt enkelt
Pussinutt :love:

Jaghar några fråger till dej och det är: 
Har du en kille?? :)
Vilket favorit plagg har du?
Vad ska du göra isommar? :)
Kan inte du sätta in en bild på din gadrob??
Och vad tycker du om min blogg?? Bra eller dålig??

KRRAAAMMM

Svar:
Tjenare ;)
Nepp, har ingen kille..
MItt favorit plag, hmmm.. Jag gillar sköna men ändå snygga saker. Just nu är det nog min nya Victoria's Secret tröja haha ;) Tack Andou för den :love:
I sommar ska jag vara på landet, kanske i skåne, kanske seglarläger och IBIZA i en månad. it åker vi alltid! Bästa stället i världen ;)
Visst kan jag visa min garderob, inte för att den är så speciell :P
Din blogg är jätte bra! Du är supersöt :love:
Puss ;)

Hej! Har två frågor:D vad vill du jobba med när du blir stor och vad tycker d om Justin bieber?
Svar: Hejsan svejsan! :D
När jag blir stor vill jag bli sångerska eller veterinär. Jag älskade justin Bieber mer förut. Men tycker om honom nu också ;) Men hans frisyr har blivit så himla ful.. Varför bytte han :(
Pussinutt :love:

Svarar på mer frågor snart!
Pussinutt på er alla :love:

Kommentarer
Postat av: Elise

Vilket seglarläger ska du på? jääätte taksam för svar!

Grym blogg btw :D

2011-04-27 @ 18:27:15
Postat av: Natasha

Vad dansar du för dans? :D Och vilken "nivå" är du på? Jättebra blogg du har ;D

2011-04-27 @ 19:46:44
Postat av: Sofie

Hej! Jag gillar din blogg super mycket och hittade den på Chloes blogg.

Tror du att din blogg har blivit större för du är Chloes vän?

Vad tycker du om min blogg?

2011-04-27 @ 20:53:47
URL: http://sofieml.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0