2 frågor!

Hej underbara små troll!
Jag tänkte passa på att svara på 2 frågor..
Svar: Hej Nadja! Jag tvättar håret 2 gånger med shampoo för att:
första gången du tvättar håret försvinner fettet och smutsen..
Andra gången du tvättar håret med shampoo värkar det och ger extra glans, och volym ;)
xx, Agnes
Svar: Hej Milia!
Jag kommer göra en ''videoblögg'' när jag sjunger, du måste bara ha lite tålamod! :D
Jag ska spela in några låtar själv, jag vet inte riktigt hur det ligger till. Men eftersom att jag gärna vill bli sångerska så är det här en bra början! Killen som jag kommer jobba med har b.l.a tagit fram Molly Sanden och Amy Diamond, men man får inte hoppas på för mycket. ;)
Haha, kul att du tror det! Blir jätte glad :)
xx, Agnes

Kommentarer
Postat av: cornelia

Jag har en tävling i min blogg där jag länker de 10 första personer i sidan av bloggen i cirkus en månad. Var gärna med :D

2011-01-31 @ 20:45:02
URL: http://corneliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0