Krokodil och kängru kött...?

Hej alla kokosbollar!
Idag hände något ganska random, eller hur man uttrycker sig..
En kompis hade varit i Australien.
Hon hade provat på alla möjliga traditioner och en av dom var att äta
krokodil och kängru kött.
Torkat kött!
Alla i klassen fick en bit av båda sorterna och det var meningen att vi skulle få äta av det.
Jag tog en bit av krokodilköttet och det luktade gammalt bröd.
Jag smakade inte, men de flesta sa att det smakade precis torrt bröd.
Kängruköttet såg ännu äckligare ut!
Smakade inte!
Jag lovar, om ni hade sett det eller luktat hade inte ni heller velat smakat. Jag vet inte, jag kanske är värsta nörden. Men jag vet att jag inte var den enda som inte testade.
Har ni smakat, eller skulle ni våga??
Så här ser krokodilköttet ut. Inte så suktande va?! :D
Och så här ser kängruköttet ut!
Hoppas att ni haft en kul dag!
xx, Agii

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nej usch, hade akdrig smakat!!

Puss

2011-01-24 @ 18:31:36
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0