Svar på frågor

kan du göra backfilp?:)
Svar: Heej! Nej, jag kan inte göra backflip :( Men jag övar faktiskt på det ! Puss :love:


är du chloe och andou lika bra vänner alla tre med varandra?
Svar: Ja det är vi! Men ibland kanske man inte träffas varje dag ;) Ha det bäst :love:

Men hur lång är du? Du glömmde att svara. ;)
Svar: Haha, oj, förlåt :P Jag är 1.57 meter lång ;)

hur mkt kostade den?? <3
Svar: Studsmattan har jag ingen aning om hur mycket det kostade.. :( Men sök på studsmatta och priser så hittar du säkert något ;) Pussinutt :love:

din gylf e öppen
Svar: Haha, nej det är den faktiskt inte :P Byxorna är sydda på det sättet! Men du kan ju också skriva ''det regnar i paris'' så blir det inte lika genant ;) Puss :love:

Hej! Kan du snälla svara, jag har superlänge letat efter en SNYGG skinnjacka! Vad kostade den, & varifrån köpte du den :) Skulle dock inte köpa likadan fast din var suuper fin men kanske acne miniature har någon :)
Svar: Heej! Vad kul att du gillar den ;) Men jag förstår inte riktigt frågan..
Du vet att den är från Acne, men ändå frågar du var den kommer ifrån. Kan du inte skriva frågan igen? Snälla! Så kan jag hjälpa dig bättre!
Puss på dig :love:

Hur gör man frisyren???
Svar: Jag ska visa hur man gör den i ett videoinlägg snart! Pussinutt :love:

Det var svaren på några frågor!
Men jag skulle vilja ha svar på en fråga:
jag har en studsmatta :) men jag vågar inte göra vålter för en gång knäckte jag nästan nacken haha ;)
måste bara säga att du skiljer dej från andou och chloe på ett bra sett ! älskar din blogg :D
Heej Lisa! Hur menar du med det? Jag tycker att det låter bra! Men HUR skiljer jag mig?
Puss på dig :love:
Om ni har fler frågor...
Kommentera bara till det här inklägget!
Pussinutt :D  :love:
Gylfen som man an TRO är öppen haha ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är lika lång som mig ;) Fast jag är ett år äldre, men ändå. :)



Fast nu har jag en fråga: skulle du kunna visa hur ditt rum ser ut?

2011-04-25 @ 14:47:37
Postat av: Anonym

hej! det skulle vara kul om du gjorde en videoblogg och kanske en när du sjunger igen. och en fråga är: tycker du om justin bieber?

2011-04-25 @ 15:17:44
Postat av: SaraWhitmore

Jaghar några fråger till dej och det är:

Har du en kille?? :)

Vilket favorit plagg har du?

Vad ska du göra isommar? :)

Kan inte du sätta in en bild på din gadrob??

Och vad tycker du om min blogg?? Bra eller dålig??



KRRAAAMMM

2011-04-25 @ 15:33:53
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! Har två frågor:D vad vill du jobba med när du blir stor och vad tycker d om Justin bieber?

2011-04-25 @ 16:18:14
Postat av: MAJA

vilka är dina bästa kompisar och vad tycker du om min blogg? ♥

2011-04-25 @ 16:43:21
URL: http://thinkingmaja.blogg.se/
Postat av: Julia

vilken skola går du på? går du med Chloe och Andrea? :)

2011-04-25 @ 18:03:57
Postat av: Anonym

Hej älskar din blogg! Du verkar så himla rolig och så :P :D

När du ska typ redovisa eller så i din skola eller typ hålla ett föredrag framför klassen brukar du va nervös då?

När du är med andou eller chloe va brukar ni göra då?

kan du lägga upp massa bilder på dig andou och chloe?

puss! <3

2011-04-25 @ 18:15:36
Postat av: Anonym

hur gammal är du?

Har du kille?

Har du tappat oskulden?

Bor du på östermalm? Vilken gata isf, jag bor på sibyllegatan :D

2011-04-26 @ 00:41:03
Postat av: Olivia

Hej! Jag har nyss börjat läsa din blogg och jag gillar den! :D Men hur gammal är du ? :)

2011-04-26 @ 17:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0