Gilla knapp fixad

Tack Michelle för länken!
Nu är den fixad, så gilla så mycket ni vill :D
Glömde att säga att gele'hjärtan är väldigt viktigt!
Jag åker ju till Courchevel och New york och Washington på Lördag och kommer vara borta i 2 veckor... I new York kommer jag givetvis blogga och ta med mig datorn, men i Courchevel kommer det ju inte vara så mycket att skriva om förutom att jag har haft jättekul och åkt skidor hela dagen.
Jag skulle ju kunna ta med mig datorn och skriva lite om mat och om kanske inte ''jätte mycket shopping''.
Antingen tar jag med jag datorn eller så ''tidsinställer'' jag alla inläggen.
Vad tycker ni??
POOL i hotellet, helt underbar!! Abercrombie!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag tycker att du borde blogga. Men du får göra som du vill alltså.. ;)

Sjukt bra blogg , älskar den jätte mycket läser den varje dag! :)



// Elisabeth

2011-02-14 @ 21:20:18
Postat av: SaRa

går*

2011-02-14 @ 21:54:00
Postat av: F I L I P P A

TA MED DATORN! :D och snälla videoblogga där ! :D

2011-02-14 @ 23:24:36
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0