Till anonym

Hej du som skickar en massa elaka onödiga kommentarer..
Du får tycka hur du vill.
Men tycker du verkligen att det är nödvänigt att skriva det? E det verkligen värt att såra andra och att andra bara tycker att du är botten?
Tänk på det..

Du skrev att jag har en massa finnar i verkligheten, känner jag dig eller?
Det här låter ju inte så lovande, men jag har faktiskt inga finnar. Det kan alla mina vänner intyga.

Jag önskar dig ett underbart liv, och jag hoppas att du slutar med dina hemska tankar, du kommer inte komma någon vart i livet med din attityd.
Du är säkert en riktigt godhjärtat människa!
M.V.H Agnes

Kommentarer
Postat av: filippa

bra skrivet!:)<3

2011-02-05 @ 12:08:46
Postat av: Nattis

Du är ju fan läskig, du vet väl att hon kan polisanmäla dig? Hon kan se ditt ip-nummer också... Det skulle inte vara så bra för dig om du var med i polisregistret :/

2011-02-05 @ 12:22:47
URL: http://nattisnews.blogg.se/
Postat av: Alice

Omg, vilken tönt! Jättebra skrivet :)



Till "anonym": du är inte så anonym som

Du tror - Agnes kan spåra upp ditt ip-nummer

Hur enkelt som helst. Det är olagligt att trakassera någon,

Tänk på det nästa gång du hade tänkt att kommentera ngt

Onödigt..

2011-02-05 @ 12:26:23
Postat av: emmy

åh vilken fin person du är som säger så<3 den bästa hämnden är ett gott liv u know ;)



läs denna blogg ( inte min,min bästa kompis) tror den skulle passa dig upp i dagen! www.sagamarkkula.blogspot.com

2011-02-05 @ 14:07:50
URL: http://justemmys.blogg.se/
Postat av: Milia

Håller med till 110%!!! Så himla bra skrivet. Vissa människor är såå avundsjuka och vill bara andra människor illa!!



Kram Milia

2011-02-05 @ 15:45:10
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0