TLC!

Tjenare!
Nu är jag tillbaka :D
Det var faktiskt en av de bästa invigningarna jag har varit på!
Jag pratade med ''Le kid''. Ni vet dom från Melodifestivalen.. De sa att jag hade en jätte snygg klänning på mig och att jag var gullig :P Haha!
Tina Törner och Tobias från lets dance var där, Anna Book, m.m!
Jag fick klappa en orm!
Man kunde bli sminkad, få manikyr, bli tatuerad :D Bästa bästa!
Några frågade hur jag kom dit, genom mamma och pappa såklart!
Cool pic!
Klänning: Dino e Lucia
Väska: Marc Jacobs
Goodiebagen!
Schampoo & balsam från sunsilk
Ögonskugga från MakeupStore
Choklad från Lindt
Hand och nagelkräm
Ett litet smycke från TLC
En korg (som inte finns med på bilden)
Ganska bra goodiebag 4/5 :)
Vad tycker ni om min kväll? Jag tyckte att den var underbar!
xx, Agii

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! vad jobbar dna föräldrar med?

jag emnar, vanliga 12åringar får ju inte gå på såna premiärer

2011-02-08 @ 22:51:15
Postat av: Rebecca

Tycker också klänningen är supersnygg men pappa sa nej när jag frågade om den :O

Han tyckte den var tråkig och mamma också men den är verkligen supersnygg.

PUSSSS! ♥

2011-02-09 @ 08:36:21
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: Filippa

Hej!

Har två frågor som jag blir jätte glad om du svarar på :)



1. Är dina föräldrar kändisar typ..?

2. Vad heter låten du sjöng på alutet i videon där du också sjöng Love story ??



Kram <3

2011-02-09 @ 12:46:08
URL: http://www.xellaworld.blogspot.com
Postat av: Anonym

JÄTTEFIN klänning!!!! Superfin verkligen! Det stod om invigningen i Aftonbladet/ Expressen men du var inte med... Ha det så bra!



Kramisar Milia

2011-02-09 @ 14:32:25
Postat av: Anonym

JÄTTEFIN klänning!!!! Superfin verkligen! Det stod om invigningen i Aftonbladet/ Expressen men du var inte med... Ha det så bra!



Kramisar Milia

2011-02-09 @ 14:32:49
Postat av: madde

vad jobbar dina föeldrar med? :)

2011-02-09 @ 15:38:16
Postat av: evelina

fin klänning :)

2011-02-09 @ 18:02:30
Postat av: nathalie

Superfin klänning! Den chokladen är god tycker jag;) Jag undrar också vad dina föräldrar jobbar med?

2011-02-11 @ 20:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0