Sjuk!

Hej alla bloggläsare!
Jag är ledsen för att det inte blev något bloggande igår..
Men jag har en förklaring!
Igår åkte jag skidor.. Det var askul!
När jag kom hem fick jag hög feber. Nu är febern uppe 38 grader, vilket är väldigt mycket.
Jag har ont i huvudet, ont i halsen, mår illa och kan inte prata. Jag är heelt vimmelkanting!
Hoppas att jag blir frisk snart ;)
xx, Agnes
Får äta mycket alvedon!!
Kanske köper den här cykeln också för att visa hur mycket jag älskar alvedon! :D
Nån av er som har mått urdåligt??

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, älskar också Alvedon =D



Men krya på dig, hoppas du mår bättre snart! Puss och kram Rebecca

2011-01-16 @ 20:50:23
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: Agnes

Haha, tack så mycket!

Puss

2011-01-16 @ 21:18:43
Postat av: Agnes

Haha, tack så mycket!

Puss

2011-01-16 @ 21:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0