Svar på tal!

Hej!
Det finns en anonym person här som har kommenterat taskiga saker.
Svar: Inte för att det här är en fråga men jag tar upp den ändå!
Hej Anonym!
Som du kanske förstår bryr jag mig inte ett dugg om vad du tycker.
Jag har en egen och personlig stil, och om inte du gillar kläderna jag har på mig så kan du väl hålla det för sig själv:)
Svar: Hej Anonym!
Nej det står inte ''hora'' utan spehora, som är en jätte stor fransk sminkkedja!
Älskar det!
Hej anonym!
Jag kommer att ha en ''dagens julklapp''! Så du får du se en julklapp tills de tar slut! :)
Hej Lilla H!
Ja, det har ju slutat :(
Men jag har box :D
Asbra!
Hej Milia!
Tack! Jag vet inte riktigt vad den kostade (kanske runt 2000...)
Japp, det var på Nathalie Schuterman i baby & child butiken ;)
Kul att du gillade den!
Tack, jag uppskattar verkligen att du hjälper mig att stå emot elaka kommentarer!
Ha det superbra du med!
kramTack snälla Anonym!!
vad glad jag blir!
Fortsätt att kommentera och fråga på så mycket ni vill, jag svarar på allt!
xx, Agnes

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-01-10 @ 17:10:40
Postat av: Hedda

Din blogg är såååå braaa! Hur gammal är du?

2011-01-11 @ 16:06:44
URL: http://chooshedda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0