Svar från bubbelstunden!

Postat av: Tessan

heeejj <3 Agnes
fråga: Kan du säga typ 5 st av dina bästa vänner?

kram

 

Svar: Hej Tessan <3 Jag har jätte många underbara vänner. Men mina 2 närmsta är Andou och Chloe. Sedan har vi Isabella, Paula, Beata, Alicia, Lovisa och Ariana med fler ;)

Kram

2011-01-24 @ 19:19:14
Postat av: Amanda

Vilket är ditt favorit märke? =)

 

Svar: Hej Amanda! Mitt favorit märke är Abercrombie & fitch, Juicy Couture och Marc by Marc Jacobs :D

2011-01-24 @ 19:38:37
Postat av: felicia

kan inte du lägga ut bilder p0å chloes rum? på ditt rum?

 

Svar: Tjena Felicia! Jag kan absolut lägga upp bilder på mitt eget rum! Men Chloe vill inte att jag gör det, och det måste man respektera. Jag kan säga att det är lite vitt och lite rosa :)

2011-01-24 @ 20:24:31
Postat av:

hej Agnes kan du visa ditt rum och garderob tack på förhand
ps. vad hände med att visa upp dina julklappar <3 :D

 

Svar: Hej Anonym! Jag kan visa upp mitt rum och min garderob;)

Jag är ledsen för julklapparna, men allting blev mixat och blablabla.. Förlåt <3

2011-01-24 @ 20:24:54
Postat av: Rebecca

Kan du visa dina te.x. 10 favoritplagg, hihihi?

Här kommer lite mer frågor:
1. Vilket är ditt favoritgodis?
2. Vilka program kollar du på på TV? 
3. När fyller du år?

Puss

 

Svar: Hej Rebecca! Jag kan visa upp mina 10 favorit plagg;)

1. Mitt favoritgodis är såna där platta jordgubbar med socker på och center!

2. Det här låter töntigt, men BARNKANALEN :D oh tv4 ;)

3. Jag fyller år den 12 Mars, rätt snart. Glöm inte att gratta mig :D

 

2011-01-25 @ 09:12:34 
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad heter dina 3 bästa kompisar?? Har dom bloggar? Isåfall vad heter dom??

 

Svar: Hej Anna! Mina närmsta kompisar är ju Chloe och Andrea. Jag har ännu fler bästisar så det går inte att bara säga 3.. Chloe har blogg: chloeschuterman.chic.se Andrea: andou.blogg.se Alicia: lifeofallie.blogg.se Ariana: arrill.blogg.se

2011-01-25 @ 14:26:20
Postat av: izabella

vad för champoo och balsam brukar du använda? du har jättefint hår!!!
ps. jättebra blogg:)

 

Svar: Tack Izabella! Blir verkligen jätteglad för kompimanger, du har säkert också underbart hår ;)

Jag brukar använda olika, men oftast både shampoo och balsam från ''AUSSIE'' volume.

Ser ut så här: 

Vad roligt att du gillar min blogg! Du gör min dag med såna kommentarer ;) Tack:D

2011-01-26 @ 17:50:15
Postat av: Lisa

Kan du lägga ut bilder i ditt rum och chloes rum? =)

 

Svar: Hej Lisa! Jag har redan svarat om du bläddrar upp lite :)

2011-01-26 @ 19:41:27
Postat av: Rebecca

Gillade din blus supermycket, vet du om den säljs fortfarande eller om det är en gamal kollektion, hehe =) 
Puss

 

Svar: Heej Rebecca! Tack;) Jag tror att den är köpt förra året, så tyvärr finns det inte kvar:(

2011-01-27 @ 21:03:44 
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: Hej!

Du är seriöst allt för rolig du haha! Jag har aldrig tänkt på det förut men ja, du har alldeles rätt! Kan inte du lägga upp en videoblogg på dig när du sjunger, du verkar vara så duktig!
Mvh Milia

Godnatt!

 

Svar: Tjena Milia! Haha, jag jag kan vara rätt rolig, men stört jobbig :D Det e jag det! Lite senare kanske jag lägger ut en ljudfil när jag sjunger ;) Kul ide.

Godnatt på dig med !

2011-01-26 @ 22:21:29
Om du fortfarande har en fråga, så är det bara att ställa den! Jag svarar även om det inte är BUBBELSTUND! :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hihi, tack för svaren!!

Buhu, vill också ha den chloé blusen! =(



Puss

2011-01-29 @ 09:35:06
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0