Godmorgon!

Godmorgon sötisar! ;)
Nu är jag på landet och det är strålande sol, och faktiskt riktigt varmt i vattnet :D
Snart ska jag in till GBG (Göteborg) och jag och mamma ska antagligen shoppa lite..
 Jag var lite dum och glömde både kameran och datorn, men jag har ju mobilen med mig, så hoppas att den fungerar att koppla till den här datorn, jag skriver på nu.


2 saker jag har konstaterat:

  • Ni tycker att jag är lik Cameron Diaz och Jackie Kennedy
  • Ni undrar vem jag är kär i... Svar: Hemligt ;)

 
Ha det bäst och riktigt härligt idag! Jag kommer mobilblogga lite och sen bloggar jag mer när jag kommer hem från GBG igen ;)


Kommentarer
Postat av: SaRa

men den du är kär i,går han i din skola eller klass?

2011-07-06 @ 11:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0