Längtar..

Shit! Jag längtar sjukt mycket till ibiza! :D
Vi åker alltid dit och vi ska nu vara där i en hel månad som vi också var förra året.
Det kommer bli extra kul, för en del kommer att besöka det:
1 veckan: Själv med mamma och pappa
2 veckan:Min läxhjälp och kompis Louise kommer och bor med oss i en vecka
3 veckan: Mina kusiner kommer och hälsar på i 10 dagar
4 veckan: Mina andra kusiner kommer och hälsar på i 5 dagar

Jag ska bli bruun! ;) Åker om en vecka!! Vi hur alltid hus, vilket är superhärligt! Då har man pool och allting för sig själv! Jag kommer nog att blogga 2 gånger om dagen skulle jag tro :)



Fattar ni att jag längtar!! :D
P.S. Har ni några frågor om vad som helst nu?? Kommentera dom så svarar jag i ett inlägg! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kommer du vara borta från skolan något eller hinner du hem innan skolstarten?

Varför ska din läxhjälp komma?

Ha det så skönt på Ibiza!

2011-07-09 @ 14:51:14
Postat av: emma

shit vad naaaaaajs

får jag följa med!!

2011-07-09 @ 15:59:06
Postat av: Anonym

Ligger ditt sommarställe i kullavik, malevik, särö, hovås?

Känner du familjen kanold?

Brukar su ofta handla på kanolds?

2011-07-09 @ 16:54:13
Postat av: anna

Gud så skönt! :D Din blogg är jätte bra! ;) ha det bra!

2011-07-09 @ 17:23:42
URL: http://justeanna.blogg.se/
Postat av: Clara

Heej!



Jag bara undrar...

Har du något syskon?



Kram

2011-07-09 @ 20:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0