Svar på frågor

Var ligger ditt landställe??? Snälla svara!
Svar: Det ligger utanför Götet på västkusten ;)

Oh! Det låter värsta coolt med saltvattensspray! :D Men när andvänder man det? :D
kram
Svar: Håret blir lite saltigt och vågigt, ungefär som när man badar i havet ;) kram

Köpte du skalet på raglady? :) älskar din blogg!
Svar: Näpp.. Men jag älskar verkligen Raglady :D Skalet var från nån söt liten rosa affär som låg brevid Kanolds.
tack, vad glad jag blir!! kram
men den du är kär i,går han i din skola eller klass?
Svar: Inget av dom ;)
Heej , vad heter den appen du har på din mobil för att göra bilderna så fina ? Varför finns det inte en nästa sida på din blogg för att se äldre inlägg ? :-o BTW : Vem är du kär i ? :-D
Kraaaam
Svar: Appen heter ''instagram''. Jag vet inte, det har hänt nåt! Ska be nån fixa det! Hemligt! :P
Haha gullig du är! Kan inte du lägga ut en video när du visar hur du sminkar dig`? Förresten vem är du kär iii????!!!!!!!! <3
Svar: Jo, kanske nån gång! Men jag sminkar mig ju inte så mycket så jag vet inte om det blir så spännande, men visst! ;) Hemligt!
Hej :) var du på allsång på skansen idag? Jag kanske såg dig på tv? Om det var du :D
Svar: Nej, det var jag inte :P Vad kul att du trodde det, haha! Hade gärna velat vara där! Älskar Danny :D
Vad tycker du om One piece som har gjort en Jump suit?? HISS eller DISS??:)
Svar: Jag älskar jumpsuits och de här ser riktigt sköna och snygga ut, så hiss ;)
Många har frågat vilken färg jag ska färga håret med och så, men det vr bara ett skämt :P Jag skulle aldrig få färga håret... Haha, förlåt om nån blev upprörd.



Här är OnePiece's jumpsuit!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ligger ditt ställe i Särö eller Kullavik?



Vet du vad Kanold är eller dom som äger det?

2011-07-08 @ 17:48:04
Postat av: Sofia

Hej agnes älskar din blogg 2 frågor har jag!

1.Hur laddar man upp bilder deräkt från mobilen! Till bloggen! jag har 1phone 4!

2. Hur lägger man upp filmklipp deräkt från mobilen om man har videofyme!

snälla svara!

pusss på dej!

2011-07-10 @ 16:37:37
Postat av: Rakel

Hej,agnes!

En fråga vart ligger dit landställe jag vet att det ligger i vestkusten men mitt ligger i marstrand vad ligger dit?

ps: älskar din blogg!

kramis

2011-07-10 @ 16:45:15
URL: http://Rakel.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0