Svar på frågor


Heej!
Jag bara undrar...
Har du något syskon?

Kram
Svar: Hääj! Näpp, inget syskon men en toppenhund ;)
Kram på dig
kan du inte visa lite bilder från när du var på ibiza?
Svar: Jag förstår inte rikitgt vad du menar..? Menar du bilder från alla andra gånger jag varit där eller om jag ska ta bilder när jag är där. För att ta bilder där lovar jag att jag kommer göra ;)
Men här kommer 2 bilder sålänge:

På hotellet förra året ;)

 Jag och Chloe, när hon fick komma och hälsa på oss :)
Heeej , vilken smak tycker du är godast på frapinon ? :D
Kraaaaaam
Svar: Heej! Jag älskar typ allt med jordgubb, så jordgubbs och chokladfrapino är favoriterna! Kram på dig! :)
Heeej Agnes ! den appen .. jag har laddat ner den men jag fattar inte hur den funkar :/ är det den första som man säker på appstore ? kan inte du visa i ett inlägg om hur man ska göra ?
PS: älskar din blogg !

Kraaaaaaam
Svar: Hääj! Jupp det är den första appen du ska ladda ner <(den ska vara gratis) . När du väl laddat ner den skapar du ett konto, jag tror att det står nånstans. Efter det så klickar du på ''share'' i mitten av alla symboler där du kan välja om du ska fota dig själv eller använda den vanliga kameran. Sen är det bara att klicka på ''next'' och välja filter (alltså hur den ska se ut) Kommentera om du fortfarande inte förstår, annars gör jag ett litet ''hjälp-inlägg'' för dig ;)
Tack så mycket! Glad jag blir ;) Pok!

Såhär ska själva appen se ut!
Pok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0