Serietidningar

En sak jag gillar är faktiskt serietidningar :D
Nu när jag mår sådär lite halvt så kom mamma hem med 4 saftiga tidningar!

Här ser ni Fantomen, Spiderman, Serie-paraden och världens bästa KNASEN!
Jag älskar verkligen alla sorters tidningar!
DN, Expressen, Aftonbladet, alla ovanför, Bamse, Kalle Anka, Frida, Solo, VeckoRevyn, TeenVouge...
Ah, ni fattar! Typ ALLT! :D
Kan inte få nog, undrar hur många tidningar jag köper i veckan asså :P
Där kom en till bunt av tjej-tidningar! Riktigt ointressanta men helt fantastiska ändå!
Jag menar, man kan ju inte tillägna hela livet åt att sminka sig, träna, stalka kändisar, banta och klä sig snyggt.. Det är ju det alla de här tidningarna handlar om. Men jag köper dom för att det kan vara lite mysigt att läsa ibland.
De som tidningarna mest handlar om är ju mode. Men jag märker att jag är hur OINTRESSERAD som helst! Har nog aldrig brytt mig om mode. Köper det som är snyggt (fast det är ju klart att saker som jag köper är mode, men jag tänker inte på det)
Nu låter jag väldigt dubbelmoralig, men det är bara mina åsikter. Men en del är ju kul att läsa, typ lite hårtips och sånt som man faktiskt kan ha nytta av.
Men vem har nytta av veta hur kändisarna klär sig, alla kan väl ändå tänka själva?!
Absolut älskar jag att klä mig snyggt, sminka mig snyggt och allt sånt.. Men jag menar att jag inte direkt FÖLJER MODET!
Shit vad jag skrev av mig nu!! Jag tycker bara att världen handlar lite väl mycket om MODE!!? :(

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha håller med!! :(

2011-06-30 @ 21:13:36
Postat av: Mia

Haha håller med!! :(

2011-06-30 @ 21:13:49
Postat av: SaRa

kan inte du göra en vidoe inlägg där du visar hur du fixar dig på morgonen när du ska till skolan??

2011-06-30 @ 22:10:00
Postat av: Alice

Håller absolut med dig :) ibland känns världen bara så ytlig :s <3

2011-07-01 @ 02:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0