Svar

hur mycket kostar den??SNÄLLA SVARA MÅSTE VETA!!får jag har både torrt och finnig hy
Svar: Hej Sara! ;)
Jag kan tyvärr inte hitta ett helt korrekt pris. Men när jag tittar igenom priserna ligger det runt 175-300. Allting ligger där i mellan.
Jag skulle tro att denna produkt kanske ligger på 200kr...?
Men det finns många fler produkter från VICHY som är mer anpassade efter just DIN hud. Kika in på apoteket och beskriv din hud, så kommer de att ge dig flera produkter som passar din hud från VICHY. De har allt från fet hy, finnig hy, normal hy, torr hy. Så jag är säker på att det finns ännu bättre för dig!
GOOD LUCK! :love:

Kommentarer
Postat av: Emma Öholm

Hej, jag gör gratis designer om du är intresserad?

Du kan kolla in min blogg & mejla om du är intresserad! Kram

2011-06-30 @ 23:08:51
URL: http://emmaoholm.blogg.se/
Postat av: SaRa

tack så mycket för svaret!!

2011-07-01 @ 10:42:34
Postat av: Anonym

Agnes du hade ju en räclin för lenge sen där man kunde vinna ett örhenge! Vem vann???

2011-07-01 @ 12:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0