TILLBAKA OCH GLAD

Tjenaaare! :D
Idrottsdan var suuperkul ;)
Kula: Sådär... Haha! Tekniken gick bra, men mina armmuskler behöver tränas :D
Höjdhopp: Näpp stannar precis framför :(
Längdhopp: Gick bra! Men jag kan öva till ännu bättre ;)
Sprint (100m): Gick bra! ;)
400m: Världens jobbigaste, men jag är bäst på den kategorin :) Jag kom 4 :D :D
Jag ska börja träna upp mig och bli riktigt BÄST på 400m ;) :love:

Nu är jag supervarm och ska ta en lång och härlig dusch ;)
Pussinutt :love:
P.S. Visst är 400m fruktansvärt jobbig, men man får en kick och det är verkligen det roligaste på hela idrottsdagen :D



Kommentarer
Postat av: Cassie

Hatar när man måste springa 400 m :(

2011-05-24 @ 18:50:48
URL: http://hejjcassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0